ma di wo do vr za zo

Vijf Heiligen Parochie is op zoek naar kosters (m/v)

De Vijf Heiligen Parochie heeft momenteel twee kerkplekken: de H. Gummaruskerk in Wagenberg en de H. Antonius Abtkerk in Terheijden. Voor deze kerken zijn we op zoek naar kosters (m/v). Wat betreft Made vindt de zondagsviering voorlopig in de Victoriazaal van Seniorenpartner ‘de Wijngaerd’ plaats, maar het is de bedoeling dat we de vroegere Kapelzaal van de vroegere Mayboom als kerk gaan gebruiken en ook daar hebben we straks kosters nodig.

Als koster, werkende om toerbeurt, zorgt u er in samenspraak met de andere kosters voor dat allerlei organisatorische zaken rond de weekendviering, de viering van de hoogfeesten, uitvaarten, huwelijken en dopen vlot verlopen.

Heeft u interesse in de functie van koster, - u kunt uiteraard een voorkeur uitspreken voor een bepaalde kerkplek -, neemt u dan contact op met het secretariaat

van de Vijf Heiligen Parochie.