ma di wo do vr za zo

Bestuursleden gezocht

Het bestuur van de Vijf Heiligen Parochie is op zoek naar versterking.

Affiniteit met bouwzaken en/of financiën zou fijn zijn. Er zijn verschillende mogelijkheden binnen het bestuur om uw voorkeur van portefeuille te realiseren.

Stuur een bericht naar het secretariaat Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of naar de penningmeester Ad van Alphen Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.