ma di wo do vr za zo

Gezocht: Vrijwilligers voor onderhoud begraafplaats Wagenberg

Kerkhof Wagenberg

Onderhoud begraafplaats...iets voor u? Onze enthousiaste groep kerkhofvrijwilligers in Wagenberg zijn op zoek naar collega-vrijwilligers die samen met hen willen werken aan het onderhoud van onze begraafplaats.

Van Pasen tot Allerzielen wordt er om de week op dinsdagochtend gewerkt. Natuurlijk met een pauze voor een kopje koffie.

Werkt u graag buiten, vindt u het belangrijk dat ons kerkhof er netjes uitziet en wilt u daaraan meewerken? Neem dan contact op met ons op.

Interesse?

U bent van harte welkom!

Vacatures/Vrijwilligerswerk Vijf Heiligen Parochie

Op zoek naar ander vrijwilligerswerk binnen onze parochie? Kijk dan op onze vacature/vrijwilligerspagina. Of neem contact op met iemand van het pastoraal team of bij het secretariaat van de parochie.

Voor meer informatie over het vrijwilligerswerk kunt u ook contact opnemen met het parochiekantoor, Kerkstraat 6 te Made, tel. 0162-682303, e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.