Afscheid H. Bernarduskerk

Laatste viering H. BernarduskerkNa vele jaren van praten, denken, onderhandelen, brainstormen... is het dan zo ver. Op zondag 21 augustus 2022 werd de parochiekerk, genoemd naar de Heilige Bernardus van Clairvaux, aan de Kerkstraat 6 te Made aan de eredienst onttrokken. De H. Bernarduskerk gaat diverse sociaal culturele en maatschappelijke functies huisvesten en krijgt daarmee een nieuwe toekomst.

Bekijk hier de foto's van

Meer informatie over de realisatie leest u op de website van de gemeente Drimmelen of Breda Bouw.

Nms. Pastoraal team Vijf Heiligen Parochie Pastoor Ronald van Bronswijk

Nms. Parochiebestuur Vijf Heiligen Parochie Mw. José Mureau, vicevoorzitter Vijf Heiligen Parochie